Monday, August 5, 2013

Salam Aidilfitri untuk Reader AWEKRETRO.COM

Hi Assalammulaikum..

fuh..lagi beberapa hari jek lagi kan..memang tak sabar lagi rasa nya..terlalu + amat rindukan suasana kampung halaman..keluarga tercinta..sahabat handai..adoi..macam jauh sangat jek aku nie...agak nya macam nie laa perasaan orang yang kat over sea..aku nie..over the sea jek...al maklum..first time berada betol-betol jauh..sedih laa jugak..bile tengok picture orang berbuka puasa beramai-ramai...keluar shopping..heaven gila..

owh yek..malas laa nak bagi contoh banyak sangat...tapi awek nak korang tahu..sesungguhnya..kita harus sedar..yang kita di semenanjung..benar-benar beruntung...setiap apa yang kita perlukan..semua terbentang di depan mata..mahu atau tidak merebut perluang yang ada..

dikesempatan yang ada...awek nak ucapkan 

so..tak payah nak sedih-sedih kan..besok dah nak balik...ko nie..cakap macam tak balik langsung..hahaha..by the way..buat korang...cantik tak cartoon yang awek buat tue...thanks buat nurdaniub.. yang bagi tunjuk ajar buat ilustrasi menggunakan microsof..maklum jek laaa...bula kita duduk hutan nie..ape jek activiti yang boleh dilakukan..kan..

so..kalau korang berminat nak rembat pic tue..amek laaa..awek bagi..halal...tapi kat situ de tulis iklas dari awek..kalau korang pandai nak buang tulisan tu..sila kan laaa..tapi kalau ade yang tak reti..tapi nak jugak..meh email kat awek : nadiagee0907@gmail.com

dibulan puasa nie kan..buat laa kije amal sikit..nak raya jugak..perbanyakkan sedekah..

okay laa you olls...i nak balik..nak packing habis-habisan...terlalu rindukan kampung nie..
bye...stay tune nanti untuk cerita raya pulak..okay..bye...muaxh

2 comments:

Ratu Hatiku said...

Selamat hari raya... :)

adzairdawati makdara said...

selamat hari raya maaf zahir batin